Pages

Monday, December 20, 2010

mengusung rindu

dalam hati ini
ada namamu
nama seorang insan
yang aku rindu

dalam jiwa ini
ada sayangmu
sayangnya dirimu
tidak mengerti

dalam senyum ini
ada tangisan
tangisan seorang
insan terluka

dalam jiwa ini
ada pilunya
pilu yang membuat
aku menangis
oh hibanya...

sayu hati sayu sekali
melihat engkau berpimpin tangan
dengan si dia

sakit hati sakit sekali
pabila cinta
yang aku beri tak dihargai

sungguh terhina
letih tidak bermaya
rasa terkilan
bunga yang kupuja
kini mekar harum di jambangan orang

kau...
yang kusayang
aku..
yang gundah

kalau tahu sakit begini
tidak aku bermain cinta
kalau tahu seksa begini
tidak aku menyayangimu

pilu resah di hati ini
mengusung rindu
KU TAK BERDAYA

1 comment:

  1. layout sempoi hahahaha
    dah bleh boh lagu?
    hehe sorry lmbat habaq ^^

    ReplyDelete