Pages

Monday, January 10, 2011

xda isu..

sumpah weyh, aku cukup bosan!!!
Tapi aku lupa,
apa benda yang aku bosan..
Haha,,
LUPA!!nak buat cmna kan..
Hehe..

Aku anggap cuti neyh macm sweet2 holiday aja bagi aku..sebabnyer...lepas ni susah woo nak cuti panjang...
Aku ada pergi sekolah hari ahad..baru2 ni aja..
Dari kacamata aku, smj dah banyak berubah..aku pown tak taw pasaipa..

Dekat sekolah aku ada juga jmpa ckgu2 aku...
Ada yang kenal..ada yang buat2 tak kenal..tp xpe ar kan, aku taw aku ney xla fames sangat dekat kolah dulu..
oPPPS!!jumpa ustazah hashimah..dia maseh lagi baik dengan aku..still comey mcm dulu...byk gap gambar yang dpa snap..tp aku xda gmbr 2 sebab aku x minat fotografi2 nie...pengetua smj sporting gila la.. AND DIA HABAQ..result spm mungkin taw awal...
TAKUT!!!tp xpa, aku rasa aku dah cuba yang terbaik..

Lepas 2, kami p makan and karok..
Apa macam?
Lagu aku aku nyanyi..
Lagu orang pown aku nyanyi..
Yang xleh lupa,
nyanyi lagu BUNGA and BUNGA ANGKASA..FUhh, penat kowt nak tarik...
Hahaha, ,byk juga lagu yang aku teringin nak karok, aku nyanyi hari tue...dalam kotak tingkat atas c-mart tue..

Pas semua 2,kami balik la...
Penat sungguh berjalan ngan ampa..
Wan shafiq, hezmee, asyraf, azhana, hanis, anis amalina and farah dengan baju pizza dia..
CLAZZ LA AMPA SEMUA!

No comments:

Post a Comment