Pages

Saturday, April 23, 2011

TINGGAL KENANGAN

huh...
hari ni aku agak sentimental sikit...yelah...dah habes sekolah, terperak kat umah macam pompuan baru lepas pantang kan??haha
sory sebab dah lama tak berblogging SEBAB takder masa sesangat..nie pun curi2 jer tules ckit sebagai pelepas gian...hehe..

KENAPA TAJUK DIA MACAM TUE???

totally, i really miss all my friends so much.. lepas tamat sekolah kan?? ALHAMDULILLAH aku dapat 10A...haha, aku tak pandai sangat...7A+ ja..hehe...nonsense betol....dulu masa sekolah, aku selalu buat benda yang aku rasa tak patut pada masa tu..cth mcm masuk pertandingan macam2, skip kelas banyak2 and kena MAKI dengan cikgu kan??? JAHAT tak aku???

tapi sekarang, aku rindu sangat dengan kesibukan aku tue dulu.. yang sekarang nie..MUNGKIN aku tak boleh dapat dah...AKU rindu kelas 5 sapphire... geng2 yang boleh kamcheng sama2...geng menyanyi dalam kelas..geng PALING BISING yang pernah wujud di SMK JITRA...semua tu masih terbayang-bayang ja..macam baru semalam ja benda tue berlaku...

walaupun dekat sekolah aku tak banyak cakap dengan orang...aku tetap tak boleh lupa kenangan kita sama2 menimba ilmu...haha, mungkin sekarang aku baru sedaR betapa berharganya masa persekolahan..dan betapa bernilainya harga sebuah persahabatan..

aku taw..sangat banyak kelemahan yang aku ada...terima kaseh sangat2 sebab menerima aku seadanya..AKU HARAP KORANG SEMUA BERJAYA DALOAM HIDUP...jangan pernah menyerah sebab hanya yang terbaik menanti kita pada masa akan datang...BILA HAMPA SEMUA DAH BERJAYA NANTI.. JANGAN LUPA AKU TAW!!!

 BATCH SEMENTRA 2006-2010 ALWAYS IN MY HEART.....

1 comment: